Subject: Kuivenduskraavi ületamiseks silla tegemine
From: "Puna, Margus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 16:32:22 +0200

Tere

Kirjutan teile soeoses ühe probleemiga, mis on tingitud laste ohutu
teeületamisega. Nimelt elame Tanni, Metsanurme külas, Saku vallas
(katastri nr 71801:006:0710) ning laste bussipeale jõudmiseks peavad nad
ületama tee ja selle kõrval oleva kuivenduskraavi, et pääseda
kergliiklusteele, mis on tekitanud juba ohtlike olukordi. Minu küsimus, et
likvideerida ohtliku olukorda on see, et kas ma võiksin kuivenduskraavi
ületamiseks ehitada väikse silla, et tee ületamine toimuks ohutult?

Kui võib seda teha, siis kuidas peaks edasi käituma ja kooskõlastama?

Tagasisidet ootama jäädes.

 <https://www.otiscreate.com/product-finder/et/ee>
https://www.otiscreate.com/product-finder/et/ee

Lugupidamisega,

Margus Puna

Juhatuse liige

O: +372 60 62 085

M: +372 50 55 619

Otis Estonia

Eesti Otis AS

Paneeli 2/2

Tallinn, Harjumaa 11415

Estonia

 <http://www.otis.com/> otis.com |
<https://twitter.com/OtisElevatorCo?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp
%7Ctwgr%5Eauthor> Twitter |  <https://www.facebook.com/OtisElevatorCo/>
Facebook |  <https://www.instagram.com/otiselevatorco/?hl=en> Instagram |
<https://www.youtube.com/user/OtisElevatorCompany> YouTube |
<https://www.linkedin.com/company/otis_elevators> LinkedIn

Data privacy is important. Here’s our
<http://www.otis.com/site/us/pages/Privacy.aspx> policy.